کشورها

توضیحات کشورهای دنیا

کشورها

توضیحات کشورهای دنیا

  • ۰
  • ۰

بهترین ادکلن های دنیا

خریدادکلن دیور ساویج Sauvage

رایحه و نت های ادکلن دیور ساویج Sauvage و قیمت ادکلن ساواج

نوع رایحه : تند، خوراکی، شیرین، طبیعت، گرم

ساختار رایحه: ادویه، چوب، خاک و زمین، صمغ، مرکبات

نت اولیه: فلفل سیاه و نارنج

نت ثانویه: فلفل سیچوان، اسطوخودوس، گل شمعدانی، صمغ لامی، فلفل صورتی، علف وتیور و گیاه پاتچولی

نت پایانی: چوب سدر، گل لادن و عنبر

 

رایحه و نت های ادکلن  شنل چنس Chance

عطر شنل چنس

· نوع رایحه : خنک، خوراکی، شیرین، طبیعت، گل

· ساختار رایحه: ادویه، گل، گیاهان معطر، مرکبات، وانیل

· نت اولیه : آناناس، گل زنبق، گیاه پاتچولی، فلفل و سنبل

· نت میانی : لیمو و گل یاسمین

· نت پایانی : مشک، گیاه پاتچولی، علف وتیور و وانیل

ادکلن جورجیو آرمانی آکوا دی جیو Acqua di Gio حجم 100 میلی لیتر

ادکلن جیو آرمانی آکوا دی جیو Acqua di Gio یکی از برتیرین و محبوب‌ترین  ادکلن هایش را در سال 1996 معرفی کرد. این  ادکلن آکوا دجیو Acqua di Gio نام داشت. 20 سال بعد، آرمانی یک نسخه‌ی جدید از این  ادکلن را برای آقایان تولید کرد. در سال 2015 ادکلن آکوا دجیو Acqua di Gio معرفی شد. این  ادکلن خنک‌تر و عمیق‌تر از نسخه‌ی قبلی است. استفاده از Acqua di Gio Profumo با توجه به بوی تند و خنکش در روزهای بهاری و تابستانی پیشنهاد می‌شود. طراحی و فرمولاسیون ادکلن جورجیو آرمانی آکوا دجیو Acqua di Gio توسط  عطرساز مشهور و کاربلد «آلبرتو موریلاس» (Alberto Morillas) انجام‌شده است.

این  ادکلن اقیانوسی و چوبی حجمی برابر با 100 میلی‌لیتر داشته و تا مدت زیادی شمارا از خرید  ادکلن جدید بی‌نیاز می‌کند. بطری ادکلن آکوا دجیو Acqua di Gio بسیار شیک و سنگین طراحی‌شده است. روی شیشه‌ نام  ادکلن و نشان تجاری جورجیو آرمانی را مشاهده می‌کنید. در بطری به رنگ سیاه بوده و با بطری هماهنگی خوبی دارد.

پس از اولین اسپری از ادکلن آکوا دجیو پروفوم Acqua di Gio روی پوست و محل نبض، بوی نارنج و نت‌های دریایی کنترل اوضاع را در دست می‌گیرد. این ترکیب شیرین و خنک، تمرکز و شادی را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی، نت‌های میانی از راه رسیده و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از گل شمعدانی، گیاه رز ماری و مریم‌گلی ساخته می‌شوند. این نت‌های سه‌گانه و کمی تند، هیجان و طراوت را به شما منتقل می‌کنند. پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی به‌آرامی جای نت‌های میانی را خواهند گرفت. نت‌های پایانی از گیاه پاتچولی و عود تشکیل‌شده‌اند. پس از استشمام این نت‌ها تازگی و تمرکز فراوانی خواهید داشت.

از خانواده ادکلن آرمانی قیمت ادکلن جیو Gio مشکی  (بلک) و ادکلن جیو اسنزا تقریباً قیمت بالاتری دارد خرید ادکلن جورجیو آرمانی Acqua di Gio به‌جز مردانه ادکلن آکوا دی جیو زنانه هم تولید کرده که همانند این ادکلن با توجه به پخش بوی قوی، برند شناخته‌شده، حجم 100 میلی‌لیتری و شیشه‌ی زیبایش برای شما و کسی که این  ادکلن را از شما هدیه می‌گیرد بسیار خوشحال‌کننده خواهد بود.

بررسی، قیمت و خرید ادکلن ساویج Sauvage مردانه اصل از فروشگاه اینترنتی شیک فام

بوی فلفل سیچوان، نارنج و عنبر اولین بوهایی هستند که از این عطر دلپذیر استشمام خواهید کرد. تندی این بو به شما و هر کس این عطر را استشمام کند احساس انرژی بسیار زیادی می دهد.

این ویژگی باعث شده است این عطر برای آقایان بلند پرواز به شدت مناسب باشد.

https://www.sephora.ae/en/perfume

  • ۹۸/۰۷/۰۸
  • فاطمه راشدزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی