کشورها

توضیحات کشورهای دنیا

کشورها

توضیحات کشورهای دنیا

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

1: آیا سفر کردن به تایلند همراه خانواده مناسب است؟ آیا پوکت خانوادگی است؟

این بستگی به دیدگاه مسافران دارد.بی انصافی است اگر زیبایی‌های طبیعی و فرهنگی تایلند را نادیده بگیریم و صرفا نکات دیگر را برجسته کنیم. خیلی از خانواده‌ها به تایلند سفر می‌کنند و از مراکز تفریحی مناسب برای خانواده‌ها بهره‌مند می‌شوند.

2: شنیدم توی تایلند خیلی بی بند و باری است آیا کسی هم که همسر محجبه دارد هم می‌تواند به این کشور سفر کند؟

در کشور تایلند اسلام به عنوان یکی از ادیان شناخته شده است. زنان مسلمان تایلند هم در این کشور زندگی و کار می‌کنند. همین طور از کشورهای حوزه خلیج فارس، خیلی از اعراب با همراهانشان و با شیوه پوشش خودشان برای تنوع و گردش در طبیعت زیبای تایلند به این مکان سفر می‌کنند. بنابراین نه تنها منعی برای پوشش اسلامی برای خانم ها وجود ندارد بلکه کوچکترین بی حرمتی هم به پوشش زنان نمی‌شود. نکته اینکه خیلی خوبه در هر جا و با هر فرهنگی که مواجه می‌شویم خودمان باشیم و باورهای خودمان را داشته باشیم.

3: بچه کوچک داریم، آیا مسیر تایلند مناسب است؟

بله، چرا که نه! البته این بستگی به میزان همکاری بین شما و همسرتان دارد.

4: ما بچه کوچک داریم، فاصله تهران تا بانکوک چقدر است؟

این نکته را در نظر داشته باشید که آیا کودک شما 7 تا 8 ساله است در هواپیما می‌تواند راحت باشد و بگذارد شما هم راحت باشید.

5: آیا پوکت برای خرید مناسب است؟

بسته به این دارد که چه بخواهید خرید کنید. اما برای خرید بانکوک مناسبتر است.

6: فاصله بانکوک تا پاتایا چقدر است؟

تقریبا 1.5-1 ساعت و با وسیله نقلیه به سهولت رفت و آمد بین این دو شهر امکان پذیر است.

7: آیا اگر خودمان جداگانه اقدام برای رفتن به تایلند کنیم و همین طور آنجا هتل تهیه کنیم و فقط پرواز را از شما بگیریم نرخ سفر ارزان تر تمام می‌شود؟

با این شیوه شما هم زمان بیشتر و هم مبلغ بیشتری را پرداخت می‌کنید. وقتی یک پکیج تور را تهیه می‌کنید در زمان و هزینه صرفه جویی می‌شود. البته ممکن است بتوانید در تایلند هتلهای ارزان‌تری هم پیدا کنید اما سرویس دهی به عهده خود شما می‌باشد.نزدیک ترین و بهترین پکیج تایلند , تور تایلند نوروز 98 هست و میتوانید از آن و پکیج های فوق العاده استفاده کنید.

8: چرا باید با تور به تایلند سفر کنیم در حالیکه خودمان می‌توانیم اقدام به رزرو هتل کنیم.به فکر سود خودتان هستید؟

دوست عزیز انتخاب اینکه چطور سفر کنید به عهده خود شماست. همچنین در خصوص سود تورها باید به عرض برسانم این امر باتوجه به هزینه‌ها وانرژی که در شرکت‌های مسافرتی صرف می شود حداکثر بیشتر از 50-30 هزار تومان نیست.

 

اما چرا باید با تور سفر کنید. مهمترین دلیل آن، حمایتی است که در طول سفر از شما به عمل می‌آید. در این صورت چنانچه به مشکلی برخورد کنید که قادر به حل آن نباشید حمایت تورلیدر می‌تواند کمک شایانی به حل مساله نماید. همینطور برنامه ریزی‌هایی که از قبل برای تور انجام شده (مانند ترنسفر فرودگاهی، گشتهای شهری، معرفی اماکن دیدنی و همراهی تورلیدر در خلال سفر)، باعث می‌شود در وقت و هزینه شما صرفه جویی به عمل آید. باید توجه داشت که ممکن است مجموع مبالغ پرواز و هتل در ابتدا اندکی کمتر از قیمت تور به نظر برسد، اما مخارج آتی سفر که در کشور مقصد خرج خواهد شد با توجه به عدم آشنایی کافی با آن کشور، بسیار بالاتر خواهد رفت.

9: مسافت بین بانکوک و پوکت را می شود زمینی طی کرد؟

خیر، یک پرواز بین شهری می بایست انجام شود.

10: قصد دارم از بانکوک، پاتایا و پوکت بازدید کنم، اما مدت تور1 هفته‌ای است و برنامه‌هایم بسیار فشرده خواهد شد. راهنمایی کنید چه کاری می‌توانم انجام دهم؟

درست است که پروازهای چارتری back to back و 1 هفته‌ای است، اما با تماس با شماره های 88827371 و صحبت با کارشناسان ما می‌توانیم پروازهای بلند مدت ماهان را برای شما صادر کنیم که حداکثر استفاده از زمان را ببرید.

11: آیا تایلند ویزا می خواهد؟

بله و 1 ماه هم قابل استفاده است.

12: واحد پول تایلند چیست؟

واحد پول تایلند بَت است. هر بَت تقریبا 34 تومان است که البته با تغییر قیمت ارز نرخ آن نیز تغییر می‌کند.

13: تور هفته اول تیر 92 دارید؟مثلا 4یا 5 تیر 92 و در ضمن ویزا را می توان در فرودگاه گرفت یا خیر؟

باید با شماره 88827371 تماس بگیرید.

 

ویزای تایلند نیاز به صرف زمان کاری داره حداقل 3 روز کاری

14: برای اول مرداد آب وهوای تایلندبرای بچه پنج ساله مناسب هست؟ باتشکر

تایلند - آب و هوایی استوایی داره -  از ماه ژوئن تا سپتامبر یعنی از اواسط خرداد تا شهریور آب و هوای خوب و به نسبت خنکی داره .

 

البته خنک نه به عنوان هوای خنک کوهستان بلکه بارانی و آفتابی ،رطوبت هم همراه این آب و هوا هست و میانگین دما 29 درجه است .

 

15: آیا برای تایلند بچه های 7 و 3 ساله پاسپورت جداگانه لازم دارند؟

با سلام . خیر اگر بچه ها در پاسپورت والدین باشند نیازی به داشتن پاسپورت جداگانه نیست

 

منبع : tigatravel

 

  • فاطمه راشدزاده